Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2011 20:18 - Какво значи истински живот
Автор: vikacar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 854 Коментари: 0 Гласове:
0



 Аз съм повече от сигорна,че много хора не знаят какво значи да живееш истински,какво значи истински живот,какво значи истински хора.Това което знаеме за живота сме прочели някъде,не се замисляме сами за такива понятия и явления като любов,истина.Изричаме думи и не знаеме тяхното истинско значение,техния смисл.Живеем в света на иллюзии,но за да разбереш това трябва да отвориш очи и да бъдеш честен със себе си.

Аз отдавна почнах да забелязвам,че това което ми говори моят "разум" в повечето случаи не вярно,живота показва съвсем друго и трябва да намериш смелост във себе си да го видиш,да повярваш на своите чувства,които наистина знаят ИСТИНА.
Но ние сме възпитани така,че трябва да вярваш повече на разума си,да действаш според това което ти диктува ум,а чувства това е нещо,което трябва да криеш,да се срамуваш от тях,да ги потискаш,а най добре да ги ликвидираш съвсем,ако възможно.

Но това е невъзможно,не можешь да убиеш своята природа,но да я потиснеш можеш,да я скриеш можеш.И тука ние вече виждаме не истинския човек,а марионетка.Ние знаеме ли наистина какво искаме в действителност?

Не знаеме!Искаме това което ни предлагат и внушават,че без него живота ни не истински,че без това сме неудачници и некадърници,че без целите и задачите сме пълни "0".Че трябва да се стремиме към УСПЕХ,а на всичките ли трябва този успех?А каква цена ще платиме за него?Заслужава ли се?

Още като бях дете забелязах,че колко по трудно се изпълнява моето желание,толкова побързо губи своята ценност,още в този миг,когато е постигнато.А това което се случваше неочаквано и лесно ми доставяше удоволствие и го помнех цял живот.
Но в нас живее лъжливо убеждение,че колко-то по трудно достигаме целта си,значи тази цел има голяма стойност.И цял живот се стремиме към чужди цели,без да питаме какво всъщност иска НАША ДУША,НАШЕ СЪРЦЕ.



Тагове:   Какво,   живот,   истински,   значи,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vikacar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11143
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031